Returns

14 dages fortrydelsesret & Returnering.


I forbindelse med returnering af varer købt hos SA Premium ApS via www.premiumgin.dk er det ifølge den nye lov dig selv, der bærer risikoen for varen, indtil den er i hænderne hos SA Premium ApS. Forsvinder pakken, eller går den i stykker under transporten, er det således dig selv, der hæfter for varen. Derudover har SA Premium ApS  ikke pligt til at tilbagebetale de ekstra omkostninger, der er forbundet med, hvis du som forbruger har valgt en anden og dyrere leveringsform end den standardlevering, som SA Premium ApS har tilbudt.

SA Premium ApS har heller ikke længere pligt til at refundere det betalingsgebyr fra betalingsudbyderen, som du som forbruger har betalt i forbindelse med købet.

Hvis du fortryder købet indenfor 14 dage efter modtagelsen af varen, skal du at kontakte os på mail info@sapremium.dk og derefter skal varen sendes til:

SA Premium ApS
Stengade 13B
3000 Helsingør
Danmark

Du kan også fortryde købet ved først at kontakte os og  derefter aflevere ordren personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Når du handler på www.premiumgin.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er fejl på varen. Dette betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamationsretten kan være begrænset af varens naturlige holdbarhed. Varens holdbarhedsdato fremgår af emballagen.
Hvis varen skal erstattes i kroner og øre, bedes du medsende oplysninger om fejlen, dit ordrenummer samt dit kontonummer, når varen returneres.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Reklamationen skal selvfølgelig ske indenfor ”rimelig tid” efter manglen eller fejlen er fundet. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Vi tager forbehold for udsolgte varer og eventuelle fejl og tastefejl på webshoppens priser.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse:info@sapremium.dk